Over Soep media

vrijstaand logo Soep media witte tekst



Het geheime recept voor een pakkende video zit ‘m in de details.
Online videocontent is waar Soep media al ruim 14 jaar in uitblinkt.

Video biedt meer: Soep media kan je daarbij helpen.

videographer gearing up at a Dutch event with a outdoor location

“De mooiste uitdaging is om een krachtige visuele boodschap te creëren waar de klant blij van wordt.”

Allround videomaker Mick van Herk benadert iedere videoproductie met een persoonlijke touch. Zorgvuldigheid en klantgerichtheid staan voorop om jouw wensen te verwezenlijken.

F.A.Q.

Veelgestelde vragen

Soep media maakt bruidende videocontent. Denk hierbij aan bedrijfsvideo’s, social media content, zakelijke aftermovies, presentaties, wervingsvideo’s, reportages, e-learningvideo’s, videotestimonials en meer. Met video heb je een krachtige communicatietool in handen!

Iedere video is anders, vergt andere technieken en heeft een ander doel. Het is daarom lastig om hier een specifiek antwoord op te geven. Neem even contact op, als je een offerte op maat wilt ontvangen.

Mensen onderschatten dikwijls hoeveel tijd en energie het kost om een professionele video te maken. Ze zien vaak alleen het eindresultaat.

Maar achter de schermen heb je te maken met cameratechnieken, licht, geluid. Er moet van te voren een script bedacht worden (wellicht met een voice overstem?). De juiste personen en apparatuur moeten geregeld en ingepland worden.

En dan gebeurt er nog van alles in de videonabewerking. De video wordt gemonteerd. Er wordt gekeken naar de geluidsmixage en kleurcorrectie. En soms komt er een titeltje of naambalk in beeld vliegen; die worden ook ontworpen en geanimeerd.

Nadat de video uiteindelijk klaar is wordt er in sommige gevallen een ondertiteling gemaakt. Handig voor kijkers die bijvoorbeeld in de stiltecoupé naar filmpjes willen kijken.

Het is een behoorlijk proces, maar een goede voorbereiding is het halve werk!

Wonderbaarlijk genoeg is dit de meest gestelde vraag van klanten. Soep is de bijnaam van mijn familie. Mijn opa werd door zijn klasgenoten op de basisschool Piet Soep genoemd. Die naam is zijn hele leven blijven hangen.  In onze regio staan we sindsdien bekend als ‘de familie Soep’.

Video is een essentieel onderdeel van ons dagelijks leven geworden. Het is één van de meest effectieve tools om naar klanten te communiceren. Daarnaast wordt het steeds meer ingezet om bijvoorbeeld collega’s intern regelmatig op de hoogte te stellen van ontwikkelingen binnen een bedrijf.

Ik denk dat de vraag niet zozeer zou moeten zijn of video’s nut hebben, maar wanneer dat het tijd wordt om ze actief te gaan inzetten. Ik denk dat ieder bedrijf er beter van zou worden.

Soep media produceert video’s vanuit Tiel, bekend als fruitstad in de Betuwe, Appelpop, het prachtige Rivierenland en uiteraard het reclamefiguurtje Flipje. De centrale ligging ten westen van Gelderland vormt een ideale verbinding naar vrijwel iedere (film)locatie in het land!
Zodra de situatie er zich voor leent, wordt er het liefst met het OV gereisd, want van een schoner milieu wordt iedereen blij.

Ben jij ook Pro Video?

Ik binge iedere dag Youtube video's. 100%
Een lap tekst lezen maakt me blij. 47%
Ik mute video's meestal. 62%
Trending video's deel ik met familie en vrienden. 96%

“Mensen besteden gemiddeld 7,91 uur per week aan het kijken naar online video’s.”

Kernwaarden

Videoskills

Klantgericht

Beleving

Kan jij ook een videoboost gebruiken?
Neem gerust contact op!